BOWLAAA

Har tillbringat min dag på Steves med min fina Vilma...kom fram att vi inte sätts på 1½ år...aningen pinit. Men ska försöka ses oftare nu. Efter lunchen och mycke snack drog vi en vända på stan...jag skulle inte köpa nått tänkte jag. Men jodå...shopping förbud va de, haha! Dock var de på rean så de va tre fynd måste jag säga :} Hur som, nu ska mammsen och jag äta lite och sen ska jag dra ner till Åtvid. Tänkte krossa Macke, Julia, Linus, Johan och hans tjej på bowling ikväll, faaan va fett! Känn er besegrade.....

Ha en bra kväll, hörs kanske senare ikväll eller imorn! Marcus och Linus åker imorn igen så spenderar sista tiden med han såklart. PUSS!

Fick med mig tre plagg från Bikbok, detta var nog bästa fyndet! En transperent blommig blus som enbart kostade 99:- Som hittat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0