Dip-dye

Åhh jag tycker denna trend med Dip-dye som är inne nu är så jäkla snyggt! Dock ska de vara gjort på ett snyggt och naturligt sätt så de är eller iallafall ser ut som att håret är så naturligt och inte färgat. De funkar liksom inte när de går som ett rakt sträck där blonderingen slutat...ja ni fattar! Hade gärna färgat eller skaffat så om de inte varit ett sånt jädrans jobb!

Kika in dessa bilder på två av världens snyggaste tjejer om ni frågar mig! Åhh vad jag skulle vilja se ut som både Sophia Bush och Rachel Bilson, så jävla naturligt snygga och utan en massa operationer (vad jag vet) Och så himla snyggaaa i Dip-dye!!





Kommentarer
Postat av: EMELIE

jag kör på ingelas med en som heter richard :D håller med dig, sophia bush är så jädrans snygg!! <3

2012-01-26 @ 20:23:30
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0