GLAD

Haft en sån bra dag! Så jävla kul att träffa Jessica. Gud vad jag saknar att träffa henne varje dag. Men på fredag ses vi igen. Har hunnit med att planera ihop en utgång på fredag och för första gången sen studenten har Jessica äntligen råd att följa med. Är så himlaaa glad! Åhh så kul de kommer bli. Lite gammal go Tokio hotel & Justin Bieber humor och damp ryckkk...love it ♥ Längtarrrr!

Men nu ska jag bädda ner mig i sängen och glo på tv och sådär. Imorn ska jag klippa mig. Och vet ni vad jag ska göra?....eller nej jag kanske ska vänta tills imorn och visa. Ja jag tror de får bli så! Hihii, tror de kommer bli riktigt bra. Behöver göra nått NYTT med mitt jobbiga tråkiga hår. Så kika in här imorn eftermiddag!
PUSS & godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0