Hey ya

Har tittat på Year one med mamma och pappa. Har sätt den flera gånger tidigare men den är så rolig! Den va på tv förra veckan och då såg vi bara slutet så jag laddade ner den så vi skulle kunna se hela. Nu sitter jag vid tvn och gör ingenting. Vill jobba....hoppas att Hanna hör av sig snart. Börjar bli otroligt rastlös! Vill tjäna pengar så jag kan spara och resa. Hoppas jag får litet schema snart..

Har slingat utväxten idag med så nu är mitt hårfräscht. Ska inte hålla på o färga de så mycke nu. Endast slinga någon gång ibland. De sliter nästan mest på håret ihop med plattången! Måste va snällare mot håret. En av anledningarna till att ja klippte lugg var för att den gått av på flera ställen. Så hade nästan redan lugg på ena sidan. Fyyvale.

Men ni får ha en fin kväll så hörs vi imorn...då ska jag umgås med saknade Sofia! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0