Jag kan inte sjunga men jag kan gunga...

Waooowww, höll på att bryta ihooooooooooop totalt för de funka inte att logga in nyss. Stod nått med error så ja var säker på att bloggen skulle ha blivit hackad. Tack gode gud för att den inte var det. Då hade jag tjutit floder!!! Nej nu pratar vi om nått roligare. Jag har haft en otroligt bra dag! Det har gått i ett, men bara med en massa skoj saker. Träffade Caroline & Jessica vilket var hundra år sen!! Så nu ska vi försöka festa till det någon gång framöver. Dra en utgång här i Linkan eller Norrköping. Fint!! Fikade och raggade med Carro i bilen, skjutsade Jessica till sitt jobb och sen fikade lite till och så drog vi hem vid fem. Och de var bara raka vägen till Viktoria där jag har spenderat hela kvällen med taco, snack och roliga youtube klipp...mys! Hon är fin hon :}

Avslutade dagen med ett litet skype samtal med min saknade grabb. Saknar att ha honom här på min insida i sängen och kunna hålla om honom. De kommer inte bli av förrän i vår. Orkarr inte sova själv så länge....måste köpa en stor nalle....

Godnatt vi hörs imorn ♥


Han är bäst i världen....tänk att vi har hängt ihop i 3½ år snart! Och vi som kind of hatade varandra i högstadiet. Så kul om vi hade vetat att de skulle sluta såhär då. Hade antagligen bara sett det som ett stort skämt...

Kommentarer
Postat av: Mackeee

<3

2012-01-08 @ 09:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0