Just get your ass back home




Ligger nu nedkrupen i sängen och har de alldeles för fint! Har ni haft en bra dag annars? Jag har haft de så himla skönt. Fått ordning i garderoben som va sååå skönt! Mamma har även plockat bort julen. Sen har jag spelat mitt The sims 3 djurliv som ja fick av Macke i julklapp...himlans kul! Blir som ett barn. Nu ska jag ligga här och titta på massa Paradise hotel avsnitt. Fick se att de fanns en norsk säsong som jag icke sätt. Ska bli fint! Imorn ska ja upp rätt tidigt för familjen ska åka till Jönköping över dagen och hälsa på mammas gamle vän Kristina och sen Fredriks och mina barndomsvänner Jessica & Caroline. Vi har haft så mycke sjuka grejer för oss i våra dagar och har inte träffats på sjukt många år så det ska bli riktigt roligt! Finns mycke fina minnen där, haha! Men bloggar nog innan vi sticker.

Men nu Paradise hotel noooorge sen sova! Godnatt bloggen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0