Mexico





Åhh jag är så knäpp. Kom nyss hem från Thailand men har redan börjat planera vart och hur jag vill resa nästa år. I höst eller vinter hoppas jag att Marcus och jag kan komma ut i världen själva!! Nu har vi rest med hans familj två gånger och iår är ja inte sugen på Thailand....de känner jag till nu. Dock ska jag dit igen...men de får bli om några år (hata mig inte om jag mot förmodan skulle råka åka dit nästa vinter igen, haha) Iallafall så har jag varit fett inställd på USA, Maldiverna eller Karibien. Men nu vet jag exakt vart jag vill åka om vi ska dra iväg i höst/vinter....MEXICO!! Asså de skulle vara sååå grymt. Typ lika lång flygtid som till Thailand så de överlever jag. Få äta äkta mexicansk mat åååååh de verkar så fint. Har suttit och kollat på massa resor dit nu och damn...vill diiiiiiit. Har redan börjat spara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0