Music

Har hållt på att städa flera timmar nu! Är äntligen klar. Känns sjukt skönt! Har rivit ner allt skit som suttit på mina väggar med. Allt har hängt helt snett och åt helvete men orkar aldrig bry mig om det. Men idag tog jag fingrarna ur röven. Mina väggar är helt förstörda efter allt Tokio hotel skit jag haft på dom. Skulle behöva måla om. Så för att slippa se alla hål efter häftstift och sönder riven tapet efter att jag dragit ner gummigutta så beställde jag hem 3 nya fräscha posters! Kändes som de var läge nu. Har liksom sne väg så jag kan inte sätta upp tavlor heller...de är helt hopplöst. Men de fick bli 3 posters med artister jag tycker om! Det går ju alltid hem. Tänkte bara köpa Bieber posters först...men det kändes lite fjortis eftersom jag redan har två uppsatta på dörren och garderoben, haha! Får hoppas dessa kan dölja alla mina fuligheter i väggen! :)

Nu ska jag äta! Hungriiiiiiiiiiiiiiiiig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0