Room

Rensat och styrt hela dagen, skönttt! Nu slöar jag i sängen och pratar med Macke på Skype! Känns som jag inte har så mycket mera och skriva har inte hänt så mycket mera för ni vet redan allt. Såhär kommer lite bilder på mitt ny städade rum...hihi! Puss

Såna här små tokio hotel bilder har jag haft på hela min list uppe vid taket i flera år, rakt över hela rummet. Jag har inte orkat ta ner dom. Även om de varit halvt ned slitna sen Marcus var hos mig första gången...då slet han nämligen ned halva listen med bilderna för han var ju inte så förtjust i Tokio hotel.....





Skönt att alla posters som hängt på sned är nere nu. Dock kastade jag inte Tokio hotel biljetten, armbandet vi fick på konserten och tidnings urklippen från dagen efter konserten, ett fint minne!



Min fina smyckes hand som fick en lite bättre plats i fönstret än uppe på en hylla som den stod förut...sen är det alla mina ringar som jag använder flitigast... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0