Söndag kväll & film

Gud jag är sjukt trött asså! Skulle lätt kunna lägga mig och somna på en gång. Men mamma, pappa och jag ska sätta på filmen "Försvunnen" nu som jag har laddat ner. Sen blir det bums i säng! Imorn är det P-möte på jobbet först på morgonen vid 08.30 och sen har vi brand utbildning hela dagen! Men det ska bli kul :} Känns så skönt att äntligen ha lite vardag igen!!

Imorn kväll ska jag även hämta Marcus och Linus som kommer med tåget vid tio tiden. Ska bli så jävla gött och få umgås lite med min grabb! Saknar veckorna med honom....att han kom hit eller jag till han! Så imorn blir de lätttt övernattning hos honom...hoppas på att få se hans fina familj med :}

Puss och sovgott så hörs vi imorn! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0