Bitterfitta


orkar inte bli bra på bild heller så är ful istället...

Bitterfitta kväll här. Har börjat om detta inlägg 3 gånger nu. Mina tidigare två har blivit allt för aggresiva så jag sket i attt posta dom...vill inte va dum, haha! Men kan väl säga att de handla om allt från varför vissa kärringar i såna fitness tidningar osv jämt har så bra motivation på träning och inte jag till varför Kenza måste skriva på ett så töntigt sätt att jag dör om henne och hennes pojkvän. Vill åka utomlands igen med. Och så vill jag att Macke ska komma hem. Ja lite jobbigt sådär. Men de går över till imorn. Ska krypa ner i sängen och kika på tv...hoppas på någon bra film. Så vi hörs imorn igen, är förhoppningsvis lite gladare då. Men de tror jag nog, jag är inte så känd för att vara en bitterfitta....vad jag själv tycker iallafall, höhhh! Godnatt kära ni ♥

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Ja precis, för åssa-gymmet är faktiskt jättebra :D Jag har faktiskt inte en aning men jag är nästan säker på att det går att köpa halvår iallafall! :) vet heller inte vad det kostar tyvärr men ett helt år kostar runt 650 tror jag :L <3

2012-01-08 @ 23:08:34
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: EMELIE

Ja fyfan, det är verkligen dyrt på hälso :O Ja så himla kul det var!! Trodde aldrig jag skulle lära mig men sen ville jag aldrig sluta, så himla skön känsla :D <3

2012-01-09 @ 12:03:11
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0