1 juli 2012

Herregud, redan 1:a juli. Känns som det var januari 2012 nyss. Godmorgon föresten! What are u doin'? Jag själv vaknade för en timme sen och har ätit frukost och grejat nu. Jobbade över 12 timmar igår...jisus! Kan ju säga att dom sista timmarna var en aning sega. Mina fötter värkte och mitt skoskav gjorde så ont!! Idag har jag så himla ont så jag knappt kan röra mig, känner mig verkligen misshandlad!! Ajajaj! Så kommer hålla mig stilla den största delen av denna dag. Klockan 04.30 somnade jag nog igår, efter en iskall dusch. Kände mig så sjukt ofräsch! Haha. Men det blev mycket timmar och det lär vara värt det när lönen kommer :)

Inga planer för idag iallafall! Sjukt skönt. Söndagar är ju en sån dag det är okej och inte göra ett skit på. Tycker jag!
 
Åh, längtar utomlands så mycket! Måste bli av i vinter eller höst när det är grått här hemma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0