19 juli 2012

 
Fan asså...hade skrivit ett inlägg så försvann allt. Typiskt! Orkar inte skriva om allt. Men kortfattad så skrev jag om min gårdag hos Fegge först med mina favvograbbar Matte, Robin och Macke. Käkade och spelade spel. Sen drog jag och tog en kaffe med Sofia på hennes jobb :) Idag har jag jobbat och slutade vid halv fyra. Så sen jag kom hem har jag inte gjort något speciellt. Tänkte sticka ut och köra intervaller, men det känns som regnet hänger i luften så vi får se!

Imorgon är jag ledig och det ska bli så jäkla skönt! Mysa ihjäl mig ikväll i sängen med glass och film. Sen ha sovmorgon imorn och på kvällen ska Viktoria och jag låna Robins lägenhet och chilla. Laga mat och bara va! Hade tänkt dra ut, men det sket sig. Så då blev det myskväll istället. Finfint!

Jaja, hoppas ni haft en bra dag. Får se om jag kanske till och med är så abitiös så jag lägger upp bild på lite ny shopping. Men hoppas inte på för mycket! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0