20 juli 2012

Hej min vänner! Trevligt att solen har tittat fram på förmiddagen, har lyckats ligga och sola i 1½ timme och solen gick bara i moln en gång. Välbehövligt. Dock kom de ett feting moln nu och solen har inte kommit fram än så jag gav upp. Har även hunnit städa rummet på morgonen!

Nu ska jag snart fixa någon snabb lunch innan jag ska göra mig iordning och packa väskan. Viktoria och jag ska som sagt låna Robins lägenhet i Norrköping ikväll och inatt. Vi får väl se vad vi hittar på för skoj! Fixa mat och chilla är planen just nu iallafall. Men tänker faktiskt till och med slänga upp outfitbild innan jag drar, det var alldeles för länge sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0