21 juli 2012

Hejsan! Jag la aldrig upp outift igår för jag fastnade inte på bild igår så sket i det istället. Hur som, Viktoria och ja hade en mysig kväll i Norrköping igår. Vi handlade sallad på Ica, vattenmelon, nötter och läsk. Åt och tittade på två filmer. En gång i Phuket (igen för min del) och Grown ups! Roliga filmer båda två, haha! Hade även en lite nostalgitripp tillbaka ett par år med hjälp av BDB. Asså fan vilka fjortisar vi var, men helvete så roligt vi hade! Lyssnade även på musik som vi lyssnade på då....Jadde, Sofijah, Anton&Affe, Danish, Shorty osv ni hör ju själva...enbart fjortis deppmusik...haha! Men herregud vilka minnen som ploppade upp!

Just nu ligger jag i sängen och tittar på resor. Hittade en härrom kvällen för cirka 10 000 per person var till Phuket. Och nu har dom sänkt den ännu mera så den kostar 9500:- Dock är de bara två rum kvar står det så den är väl slut snart. Avfärd i Januari, hotell precis vid havet...åh vill boka! Jaja!

Ska äta något och om en timme dra och jobba hela kvällen. Sen sova några timmar innan jag ska upp och köra frullen också. Så vi hörs imorgon efter jobbet. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0