22 juli 2012

Idag är det 1 år sen galningen i Norge var i gång. Tänker lite extra på alla stackars oskyldiga människor som förlorade livet och på deras nära och kära som förlorade ett barn, en pojkvän/man/fru/fästman, en mamma, en pappa, en kusin, en bästavän osv. Hoppas ni har hittat tillbaka till livet så mycket det går ♥ Synd att jag inte får tortera ihjäl Breivik helvetet.....
 
Annars då!? Igår jobbade jag 16.00-01.45, sen åkte jag hem till Marcus och sov några få timmar innan jag stack och körde frukosten. Men det var rätt mycket att styra med...städning, disk osv och de flesta på jobbet har ju semester nu så det är mycket att tänka på. Kom inte där ifrån förrän 15.30! Så jag har varit hemma ett tag nu. Hoppade nyss ut ur duschen och ska börja laga mat om en stund. Mamma har varit i Malung på dansbandsveckan sen i tisdags och i och med att jag var på Öland söndag-tisdag har vi knappts sätts på en vecka. Så ska ta igen lite tid med henne senare. Marcus dyker nog upp också som kommit hem från sin supar-resa i göteborg/halmstad/tylösand...haha! Annars blir de nog sängen tidigt, har frullen imorn igen så börjar vid 07.00! Dock bara två som ska äta, sen ska jag städa rummen jag struntade i idag. Så blir nog inte så lång dag iallafall. Lunchen är stängd denna vecka! Jaja, hoppas er helg varit fin. Solen har ju skinit idag :) Kram och puss och allt dedär
 
gammal bild från i våras tror jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0