23 juli 2012

När jag skrev inlägget insåg jag att det är exakt 9 månader kvar tills jag ska se Justin, en evighet...haha! Hej förresten :) Fan vad det blåst idag!! Trodde hela Villan skulle blåsa omkull idag när jag jobbade, bara skakade i rutorna...haha! Har iallafall jobbat mellan 07.00-13.00. När jag kom hem planerade mamma och jag mitt födelsedagsfirande på söndag. Vad vi ska ha för mat och vad vi ska baka. Så de blir exotiskplanka med potatissallad (hemmagjord) och två olika sorters cupcakes. Så det ska vi pyssla med i helgen :) Skojjjjj! Efter det tog vi en långpromenad i blåsten och nu har jag just hoppat ut ur duschen. Ikväll blir det lugnt med godmat och tv. För imorgon har jag mitt sista frukostpass innan jag är ledig i två dagar. Så imorgon efter jobbet åker jag ner till Kaggebo och stannar till torsdag morgon. Fan vad underbart de ska bli...jag ska NJUTA!!!!!!!!!!! Hoppas det blir bra väder med, ska be till gud!

Hoppas ni haft en bra dag, vi hörs ♥
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0