30 juli 2012

 
Har varit i stan med Marcus idag. Är så jäkla glad för jag hittade en militärjacka inne på Bikbok. Nummer ett inköp till hösten och den blev min direkt! Eller jag tvekade en stund då den kostade 500:- men jag kunde inte låta bli. Blev en födelsedagspresent åt mig själv. Helt jävla perfekt är den! Guldiga detaljer och jag bara är helt kär!! Lär användas sönder. Pure love! Fick även med mig två andra saker, en fin klänning på rean från NewYorker och en hösnyhet ifrån Carlings...gosetröjaväst...eller vad heter det? Med ett ap snyggt tryck på ryggen. Lägger kanske upp i veckan. Igår beställde jag även nya extentions! Använder ju clips som det är nu. Men nu har jag köpt något som heter Ringhair som Julia har. Så hon ska hjälpa mig att sätta i det framöver. Ska bli sjukt skönt att slippa clipsen och ha i det jämt, längtar! 
 
Ikväll ska Oliver och jag ut och käka middag. Vuxet va ;) Har inte träffat honom på ett par veckor nu så det ska bli riktigt trevligt. Hoppas på ett par glas vin också, är riktigt sugen! Sen åker jag med Marcus hem när han slutat jobba ikväll. För imorgon har jag frukost-lunch pass! Så ser de ut hörreni. Vi hörs imorn efter jobbet. PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Mickis

snygg jacka juuuh :))

Svar: Tack! Älskar den :))
Josefin

2012-07-30 @ 19:51:09
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0