7 juli 2012

Haha åhh har ingen lust med bloggen? Vet inte varför. Brukar i princip blogga varje dag men nu har jag ingen lust längre. Brukar längta efter att få göra det när jag varit ifrån det ett tag med, men nu vetifan. Lusten kanske kommer tillbaka, skyller på sommaren!

I torsdags jobbade jag frulle-lunch och sen åkte Jessica med mig hem och vi gjorde Taco. Chillade på kvällen och kollade på American pie. Igår gick vi upp vid halv nio och gjorde oss redo vid datorerna och telefonen. Och det har jag ju redan talat om hur det gick. IIIIHHHH! Blir helt lycklig när jag tänker på det, kommer bli bästa dagen! Iallafall på eftermiddagen drog jag till Viktoria och vi åt mat och gjorde oss iordning innan Robin skjutsade oss till bussen. Sen åkte vi vidare till Johannelund där det var inflyttnings/födelsedags fest hos Vilma & Anna! Blev en rolig kväll men jag var så jäkla trött hela kvällen. Var väl hemma vid tre tiden och då somnade jag på en gång!
 
Nu ska jag sätta på Never say never och ta det lugnt en stund innan jag ska ta tag i livet. Väntar ett långt jobbpass i eftermiddag/kväll/natt. Känns som jag hellre skulle ligga i min säng hela dagen, men det kan jag göra imorn. PUSS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0