8 juli 2013

 
Hej kompisar! Härligt mysväder vi har idag. Har även åskat på morgonen, men den var aldrig nära och då är det bara mysigt ju! Igår blev det ett biffigt jobbpass IGEN, 12 timmar fick jag ihop nästan. Var hemma strax efter två. Tog en dusch (det bästa som finns då) sen somnade jag dirr! Kände av lite halsont och blev snorig fram på småtimmarna igår och idag vaknade jag upp totalt genomförkyld och halvdöd. Inte så kul, känner mig helt tjock i hela huvudet. Så blir soffläge idag så jag klarar av jobbveckan som ligger framför mig. Det drar igång ordentligt nu för Sanna har gått på semester. Men jag kan ju säga att jag lär få en lön som är i princip som en heltidstjänst. Så det känns bra! Denna vecka har jag jobbat mera än 40 timmar. Men det är skit bra! Vart ju tvungen att ta av mina besparingar nu när Bieber biljetterna släpptes helt plötsligt.
 
Håller på att tvätta samtidigt som jag slöar och pappa och jag ska strax åka ner till Åtvid och handla. Mamma har bott i Kaggebo förra veckan och blir nog kvar ett tag in på nästa vecka också, så sånt som hon oftast sköter annars som handling och tvätt uteblir liksom nu. Så jag kände att det var dags och ta tag i det nu. Tvättkorgen var överfull och kylskåpet ekar tomt, hehe! Men ha en bra dag i regnet...puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0