NEW

 
Sprang på klänningen och skorna när jag var på Öland i början av veckan. Båda på två olika outlet. Klänningen kostade enbart 99(!) kronor. Vägde mellan denna och en med röda blommor. Men slutade med denna! Sneakersen kostade 200:- och dom köpte jag på en sport outlet. Dom var det första jag såg när jag kom in i butiken och var bara tvungen att slå till. Vägde mellan dessa och ett par ljusgråa med färgade detaljer. Men kunde inte slita mig ifrån dehär, sjukt snygga! Ska bli kul att matcha dom framöver...sköna är dom med!
 

Kommentarer
Postat av: Nemii

Älskar klänningen och skorna!! xx

Svar: Tack! Jag med, haha :D
Josefin

2012-07-27 @ 18:34:41
URL: http://nemiiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0