14 juni 2012

Hejsan bloggen!

Jag har varit vaken i någon timme och ätit frukost och sådär. Hade tänkt städa iordning på mitt rum nu, dammsuga och greja för det är kläder och damm överallt. Har lite ont i huvudet, vet inte varför om de kan vara att jag är lite spänd. Hoppas det går över! Ska ta det lugnt idag för imorgon blir det student och studentmottagning och studentfest...ja hela köret! Men det ska bli roligt. Jag ska åka ner och titta när alla glada studenter springer ut på facetten. Krama om lite vänner och sen ska jag åka hem till Viktoria och vara med på hennes mottagning! Skoj ju! Tanken är väl att dra till Gruvan senare på kvällen, men tiden mellan mottagningen och Gruvan vet jag inte exakt vad som händer. Kanske skulle hem till Rasse och dricka bers och glo på Sverige-England. Skulle hemskt gärna vilja se den matchen iallafall! Dock ska jag ha frukosten på lördag, så jag ska väl inte gå all in! Efter jobbet på lördag har jag tänkt åka ner till Kaggebo igen om allt går som jag vill. Vore himla skönt! Så nu vet ni lite hur mina kommande dagar ser ut :)


jag på min student för ett år sen!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0