25 juni 2012

Okej....ÄNTLIGEN!!!! Internet uppkopplingen i kaggebo existerar inte. Extremt dåligt har det varit de senaste dagarna och jag blir näst intill tilla idiot. Nu har jag varit och handlat och har parkerat bilen utmed vägen för att kunna skriva detta...hahah! Hade ni en bra midsommar? Jag hade så sjukt kul...bästa på länge!! Grabbarna kom ner till mig, Julia och Viktoria vid ett tiden. Då låg vi och solade vid havet så vi åkte hem och fixade oss och började väl dricka redan vid två/tre tiden. Sen grilla vi, spelade kubb, sällskapsspel och förfestspelet och vid klockan tio drog vi ner till ena badet där vi stötte på lite folk. Så dom hängde med till våran stuga där vi fortsatte festa till klockan tre, sjukt kul!!! Och i lördags mådde jag oförskämt bra vilket var så jävla skönt. Vi åt flötmat, badade och chillade innan alla utom Mattias och Marcus drog hem på kvällen. Igår låg jag, Mattias och Marcus vid poolen ett par timmar till regnet kom. Vi skulle egentligen spelat tennis men det gick inte pga regnet. Istället grilla vi hamburgare innan dom drog hem. Så inatt har jag varit själv! Rätt skönt om jag ska vara ärlig :) kollade på sista kvartsfinalen igår som var så spännande....tyvärr förlorade England som jag höll på! Idag är det skit väder. Ingen aning om vad jag ska göra ensam här nere. Läsa och kanske gå en promenad och sen basta vid poolen. Vi får se! Fortsätter vädret åker jag nog hem imorgon kväll. Men samtidigt är det skönt och bara va! Får se om mamma kommer ikväll. Nu har jag som sagt varit och handlat lite middagsmat i edsbruk. Så måste åka hem med det! När jag kommer hem ska ni få masssaaaaaa midsommarbilder! Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback