Hos mormor & morfar

Känns som min blogg varit jätte tråkig senaste dagarna, men antar ni förstår eftersom jag legat hemma och vilat mitt knä...men det kommer bli ändring nu! Just nu är jag hos mormor och morfar, vi tittar på kvällen är din och äter frukt jätte mysigt. Jag erbjöd mig att skjutsa mamma till Norrköping för hon skulle på fest...så hon kunde dricka lite. Sen åkte jag till mormor och morfar under tiden hon festar på...dom bor ju i Söderköping så är inte så långt till Norrköping! Så jag ska stanna här tills mamma vill bli hämtad. Känns bra att kunna ge tillbaka lite, hon har alltid ställt upp på mig och hämtat och skjutsat :) Skriver imorgon igen....vet inte om jag ska till stan på dagen o köpa en present till oliver, vi får se! På eftermiddagen ska jag iallafall åka o heja på mina gamla lagkamrater i bsk när dom spelar match, ska bli skit kul! Hörs imorn. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0