I'll be your silver I'll be your gold

Hoppas ni har haft en bra dag i solen vare sig ni har jobbat, bara slöat eller gjort något annat. Vi hade en ganska lugn dag på jobbet. Cirka 100 lunch gäster, städade lite och sen fick ÅFF mat innan jag gick hem vid strax innan 19. Gav mig ut på en intervallrunda när jag kom hem för jag måste verklgen komma igång och röra mig igen nu. Har ju inte vågat en operationen. Så idag tänkte jag att jag skulle köra PW med intervaller av joggning för att se hur det kändes i knät. Funkade helt okej! PW:ade 2 låtar och sprang 1 och höll på sådär. Känns såklart, men man får väl öka sakta men säkert. Tyvärr fick jag sånt brutalt skoskav lite efter halva vägen. Så jag kunde inte ens ha på mig skon...så gick där på GRUSVÄGEN med ena foten bar, jätte skönt. Som tur var kom mamma och pappa från stan och kunde ta en omväg och plocka upp mig...hha! Så himla typsikt. Kände bara hur vattenblåsan sprack och då gick det inte att ha på skon...så sjukt ont!!

Sitter och tittar på Italien-Tyskland just nu. Italien leder med 2-0...inget av lagen jag hejar på ska det tydligen gå bra för. Skithål också. Tyskland kommer aldrig komma ikapp detta nu. Jaja! Marcus kommer snart också. Imorn är jag ledig och då hoppas jag på sol igen så jag kan steka och städa rummet. Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0