Regnig dag

Har inte haft något och blogga om idag så därför har jag helt enkelt skitit i det. Har regnat hela dagen så jag har mest glott på Eva och Adam i sängen och klickat runt lite på internet. Har även myst med våra söta kisseungar, ska visa bild imorn eller nått! Underbara. Kaggebo blev inte av ikväll. Jag är lite sugen på att åka ner imorn...laga mat, dricka vin och ha kvalitetstid med en vän, någon som är sugen?! Iallafall så gjorde jag och mamma hemmagjord pizza istället så har pappa, mamma och jag blippat mellan Lets dance finalen och Luftslottet som sprängdes, skit bra! Och Anton Hysén den snygga jäveln vann, great! :)

Nu blir det Eva & Adam innan sova. Hojta om någon känner för lite kvalitetstid med mig? Puss sovsött




jag med mitt paket till knä förut när jag precis hoppat ur duschen...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0