Underbar dag!


Det är verkligen livs kvalité till hundra procent och vara här nere i stugan. Underbart! Har ingen dator, tvn har enbart typ fyra kanaler? Mitt mobila Internet är så segt att jag knappt orkar tänka på det. Kopplar bort omvärlden helt några dagar...eller iallafall nästan. Bråkar väl med Internet någon gång så jag.inte missar allt i facebook världen. Annars läser jag mest och lyssnar på gubben radio (typ p1 eller nått) funkar helt okej! Sen mamma lämna mig ensam här nere har jag druckit lite vin, ätit god mat, läst, solat, löstkorsord, varit nere och duschat och bastat vid poolen och nu kom jag nyss hem efter att ha varit nere vid havet själv och druckit en bärs och bara njutit av livet. Helt underbart! Känns så bra att veta att jag åker hem på tisdag för jobb sen åker jag ner torsdag igen och stannar flera dagar igen! Älskar livet just nu :) Nu ska jag hälla upp lite ostbågar och ta ett glas vin till och hoppas att de är någon em match på tv. Annars ska jag läsa! Köpte Patrik Sjöbergs bok på vägen ner igår, sjukt bra! Jag älskar självbiografier om någon inte visste ;) puss sovsött. Hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0