15 mars 2012



haha har någon varit sjuk elleer? Mitt rum är så himla snuskigt nu efter att jag har legat här och dreglat flera dagar och svettats så de runnit om mig på nätterna...illa! Men ska ta tag i det snart. Är mycket piggare idag, underbara pencillin! Lite ont i halsen fortfarande, inte riktigt all ork i kroppen jag har annars men är betydligt bättre mot tidigare i veckan. Skulle jobbat ikväll men så blev de ju så icke. Så ska ta vara på dagen och slöa så jag mår ännu bättre imorgon eftersom jag drar till Sarah då. Har bestämt mig att jag sticker! Efter att ha ätit pencillin cirka ett dygn ska inte smittrisken vara så stor heller, så de känns bra! Annars hade jag slängt nästan 450:- i sjön, haha!

Så jag ska plocka ordning lite här på rummet snart och sen börja packa lite inför min lilla helg-tripp! Ska även åka ner till Åtvid och fylla på mitt busskort och sen ta en liten fika med Marcus eftersom vi inte har sätts på ett tag nu. Men vill inte smitta ner honom så vi får hålla oss ifrån varandra. Det är ju så dumt med halsfluss för om jag smittar honom kan han smitta mig igen sen och sen går de runt sådär och det är inte så jävla kul! Och jag har ju inte ätit pencillin i riktigt ett dygn än så jag kanske fortfarande smittar. Jaja, skönt att må bättre :) Jag skriver iallafall senare. Min blogg har ju sugit dessa dagar, men hoppas ni inte hatar mig för de :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0