16 mars 2012

Halloj!

Är det inte det ena så måste de tydligen va de andra! Imorse vaknade jag upp med ett illrött och ont öga. Hade ont igår kväll med och var lite röd, men trodde jag skulle få en vagel för det brukar göra ont. Men idag är liksom hela ögat rött så det känns rätt konstigt!? Sen värker det på utsidan. Det är ganska "vattnigt" också eller vad man ska säga. Men jag tror inte det är ögon inflamation för jag har haft det en annan dag och då var det varigt och klimmade ihop sig och sen kliade det, men de gör det inte nu...utan nu är det någon slags värk. Hoppas inte det blir värre. Orkar inte det! Känns som de är någon som inte vill att jag ska åka till Sarah. Känner mig inte så jävla snygg heller med ett illrött öga, blä! Men man kan väl drabbas av värre saker........

Är iallafall klar och ska gå ut alldeles strax! Pappa skjutsar ut mig till bussen som jag tar till stan först, sen behöver jag bara vänta i 25 min innan Swebussen går. Så tänkte köpa någon tidning och lite färdkost, hehe! Men de ska bli skönt och inte sitta så mycke vid datorn, de är as jobbigt med ögat. Kanske är någon slags ansträgning bara för man sitter mycket framför datan? Dock lustigt att de bara är på ena ögat. Jaja, ni får ha en fin helg så hörs vi säkert någon gång under helgen. Pusspuss ♥


Snyggt.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0