18 mars 2012


Hallå på er! Hoppas allt är bra och att ni haft en fin helg. Jag sitter på bussen nu och lämnade precis Örebro. Så ska sitta här några timmar! Men tycker de är skönt...lyssna på musik, äta godis o sova...mysigt! Igår va vi som sagt på 100% party och fan så kul jag hade....nykter också! Jag fick låna Sarahs mammas bil, så jag körde! Men fan vilket drag de var. Vi borde helt klart ha 100% i Linköping eller Norrköping med, fett asså! Hade antagligen varit ännu fetare om man varit full och om mina partypinglor också varit med haha! Lyckad kväll iallafall :-) Ikväll kommer Marcus till mig, vi har knappt träffats på en vecka eftersom jag varit sjuk och sen drog jag iväg. Så de blir nog myskväll, fint! Men nu ska jag försöka sova lite...är trött som tusan! Hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0