19 mars 2012



Godmiddag! ♥

Vad har ni för er? Jag och Marcus ligger i soffan och slöar...tittar på tv oså. Riktigt skönt! Vi sov ända till halv tolv och sen gjorde vi god frukost med stekt ägg och grejer. Orkade inte blogga igår. Var as trött när jag kom hem så vi käkade god mat pappa hade gjort och sedan tittade vi på tv resten av kvällen, inte så märkvärdigt!

Idag är det typ storm ute?! Och imorse när jag vaknade och gick på toaletten så snöade det ute, rätt sjukt väder! Men egentligen har jag bara väntat på ett bakslag med snö. Eftersom det varit så himla fint väder så brukar de nästan alltid bli det. Jaja! Ska åka ner till Åtvid lite senare och träna första gången sen jag blev sjuk. Det ska bli jätte skönt! Men ska väl inte ta ut mig allt för mycket. Sen ska jag handla lite små saker för jag ska laga lasagne ikväll! Var så himla sugen på det :} Men vi hörs senare, ska slöa vidare här en stund nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0