20 mars 2012


gammal bild från i sommras i mina boyfriend jeans som jag nästan glömt bort. och fan va brun ja va, längtar till jag blir det igen!

Godmiddag på er!

Jag vaknade för en liten stund sen och sitter här och tar det lugnt nu. Ska strax gå ner och fixa till lite frukost/brunch! Måste vänta lite, man ska inte ta penicillinet för nära inpå att man äter. Idag ska jag ner till gymmet och köra en timme med Julia! Ska bli kul och träffa henne också och snacka av oss. Men har träningsvärk i armarna och ryggen sen igår, ajaj! Annars har jag inte riktigt besämt hur jag ska lägga upp resten av dagen. Ikväll ska jag iallafall till Marcus, ska käka hos dom och sen övernatta där. Får se om jag går dit direkt efter gymmet eller om jag åker hem imellan. Är så piss dyrt med bensin, så försöker spara så mycket det går nu, hehe!

Men vi hörs väl senare, ha en kalas dag vetja! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0