23 mars 2012

jag i sängen på vårat hotell rum i thailand
Hejsan där!

Sitter hemma hos Marcus och fördriver tiden. Slutade jobba vid halv fyra och då åkte jag hit och bytte om och fräschade till mig lite. Marcus är inte hemma, men bra och ha ett extra hem i Åtvid ibland ;) Ska träffa Viktoria på Hälso om tjugo min och sen vid 17 blir de spinning, ska bli skit kul! Bubba ska ha fest här ikväll så just nu öser dom musik här för fullt och jag blir ju riktigt taggad inför träningen, great ju! Jaja efter träningen ska jag handla lite små saker till tacos plus Ben&jerrys inför mitt fredagsmys ikväll. Mamma och pappa drog till tyskland för och handla sprit imorse så de blir nog rätt ensamt hemma....men så fick jag veta att Vickan skulle komma på besök ikväll. Perfekt ju! Behöver jag inte känna mig helt ensam :') Egentligen skulle jag ha festat ikväll. Min vän Vilma skulle ha 19 års fest och sen utgång efter det. Men jag dissade för att jag fortfarande äter penicillin och inte kan dricka. Kanske låter tråkigt, men jag kan stolt erkänna att jag tycker de är tråkigt och gå nykter på fester. Visst kan man ha kul osv, men de känns mest stelt...haha! Slapp jag en baksmälla iaf, kanske lika bra eftersom jag ska jöbbe imöra ;) Men men jag skriver ikväll igen, nu ska jag alldeles strax åka neråt och möta upp min vän. Pussisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0