25 mars 2012



Godmiddag ♥

Jag har sovit som en Gud inatt och vaknade pigg och glad för en timme sen. Blev jätte sent på jobbet igår! Jag hade hand om 14 pers uppe på Villan ensam och dom var jätte lugna och de var nästan långtråkigt för de fanns ingenting att göra. Men vid halv tolv hade alla dragit och jag var klar där uppe. Var på G hem, men sedan blev de lite spontant så att jag gick ner och bytte av Sanna som var nere på Sjökrogen där det var partyparty. Hon skulle upp och jobba frukost imorse så jag tog hennes plats så hon fick sova några flera timmar...haha! Så i den nya tiden var jag hemma halv fyra inatt, haha!

Nu ska jag åka till min moster och snacka lite skit och sådär. Kommer hem i eftermiddag igen! Så vi hörs då, ha en fin dag i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0