28 mars 2012

Hej! Blev en lång dag idag, därav den dåliga uppdateringen. Jobbade kväll igår, vi hade matlagningstävling final så håll utkik i corren imorn, tror de kommer vara med en artikel! Jätte skoj och lite annorlunda vilket alltid är kul. Emelie frågade mig om jag kunde hoppa in och ta hennes frulle-lunch pass idag vilket jag såklart kunde! Så som tur var blev de inte så sent igår, plockade upp Macke och var väl hemma vid elva tiden. Sen ringde klockan vid kvart över fem imorse och de var bara och släpa sig upp, så jobbade jag fram till strax efter 15. Gillar dessa frukost-lunch pass, man får in så mycket timmar! När jag slutat åkte jag ner till gymmet och mötte Julia, så körde vi i en timme! Skönt som bara den.

Så nu ligger jag i sängen ny duschad och otroligt trött. Blir tv-häng resten av kvällen och Marcus kommer nog även senare. Han ska hjälpa pappa imorn, vi håller på o bygga om vårat garage och eftersom Macke är arbetslös nu ( inte så länge till förhoppningsvis) så passa ju de perfa. De va min dag de, nu ska jag slöa vidare, puss ♥


för sommaren på en grill kväll hos johan, längtaaaaaaaaaaar tills de blir sommar och grönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0