9 mars 2012

Hejsan hoppsan på er!

Jag kom hem för en liten stund sen. Skulle ha gymmat efter jobbet men råkade bestämma med Fredrik att han kunde åka med mig hem från Åtvid så det körde ihop sig. Har ändå sån träningsverk, så de får bli en löprunda imorn istället. Jätte kul på jobbet idag iallafall, hela Villan var abonerad av ca. 85 pers så vi hade lunch för allmäntheten nere på Sjökrogen! Roligt med lite omväxling i vardagen. Kom lagom med folk och fanns sitt platser hela tiden, så det var skönt! :]

Ikväll blev det lite spontant eventuellt 20 års firande i stan. Linus ala Flint fyller år så vi ska hem till Isabelle ikväll och fira honom! Blir nog riktigt roligt. Så jag ska väl chilla här en stund till innan jag ska fixa mig för kvällen. Den stora frågan är vad fan jag ska ha på mig!? Vill iallafall inviga mina SBT skor, eller jag SKA inviga dom! :) Men slänger nog upp outfit seeeen. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0