Älskade söndag

Blev långpromenad i solen, god soppa och våfflor hos min moster. Jätte mysig söndag! Är jag ensam om att faktiskt tycka om söndagar? Alla gnäller på att de är så tråkiga och blablabla. Frågar ni mig är nästan söndagen bästa dagen! Kanske har att göra med att lördag-söndag = ledigt och resten av veckan = jobb inte riktigt exicterar för mig...så jag slipper ju söndags ångesten. Men jag känner mest att söndag är det okej att göra precis vad som helst. Vill man ligga hela dagen i sängen...let's do it! Ja ni fattar...

Tänkte bara skriva ett par rader. Ska byta om till nått soft och sedan dra till Marcus och hänga med han resten av kvällen. Får se vad vi hittar på! Känner mig iallafall väldans lycklig, lovelyyyy!


Jag för cirka ett år sen, när Julia, Kimie, Jennifer och jag premiär grillade vid bysjön!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Jag älskar också söndagar!! Då behöver man lixom inte få ångest om man bara slappar hela dagen haha. :D <3

2012-03-25 @ 21:32:57
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: EMELIE

Ja det gör vi nog säkert! :D <3

2012-03-26 @ 10:02:20
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0