Full rulle

Har ni haft en bra dag? Vädret har ju icke varit från denna joooooord. Eller okej de har det ju egentligen, underbart vårväder. Va ute och gick en promenix med Olle och blev helt genom svett....hade bara en munkjacka på mig också. Så himla underbart! Har även hunnit med att städa mitt dammiga rum och sen suttit på baksidan i solen och löst korsord och fikat...lite tant varning på de sista. Men jag gillar faktiskt att lösa kordord, gör de jätte ofta på sommaren när jag solar, bra sysselsättning om man lätt blir rastlös!

Skulle ha gymmat i eftermiddag med Ida, men hon hade fått någon form av gallstensanfall och fick åka till VC. Så jag åkte hem till henne och snackade skit när hon var klar där istället. Jag har överanstängt hälen tror jag, för jag är jätte öm...så jag hoppade träningen idag eftersom jag kört varje dag denna vecka och ska köra spinning en timme imorn (lär vara död) . Skulle även jobba imorn som jag missat på schemat. Så klockan ringer 05.15 imornbitti. Så jag ska äta nu när riset är klart och sedan krypa ner i sängen. De blir en lång dag imorn! Kommer sitta fint med taco-mys framför teven imorn kväll, lovely.

Men nu ska jag äta! Så vi hörs imorn kväll. Pusssss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja! :) jag gillar ju mest svart, men jag tycker det är snyggt att bryta av men någon färg :)

Fast sen i sommar lär det väl bli massa färg ist, mycket roligare :D

2012-03-22 @ 22:08:39
URL: http://jessicaapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0