Great day

Hej! Ligger helt utslagen i min säng...ny duschad och i en nytvättad onepiece, väldigt skönt! Marcus och jag sov som stockar inatt i hans föräldrars vattensäng, helt fantastiskt skönt! Vi vaknade vid elva och åt frukost och bestämde oss för att dra till stan. Så vi åkte ut till Ikano och drog ett varv där...avslutade med den där underbara buffén på Chili som ligger där inne, waaah älskar den, så jäkla gott! Föräter mig jämt. Iallafall köpte jag mest nödvändigheter, men fick kämpa hårt för att hålla i pengarna. Men jag måste hålla lite bättre i dom! Varför hittar man alltid så himla mycket snyggt när man har pengar men inte får köpa?

När vi var klara i stan åkte vi hem till mig och slöade en stund. Sov lite och glodde på Svensson svensson. Sen nu ikväll har jag och Viktoria varit på 45 min spinning....SERIÖST...jag dog idag! De var så jävulskt jobbigt. Spinning ledaren höll på att ha ihjäl mig, men såååå skönt nu efter. Så nu glor jag på Maria Wern och efter blir de Får vi följa med? (FAVVO-PROGRAAAAAAAM....filip&fredrik♥) Så ligger de till! Hoppas ni också haft en bra dag. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv;Tack!:)

2012-03-27 @ 10:51:44
URL: http://rebeckai.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0