Halsfluss, jihaa


Tjo på er! Jag ligger i soffan och slöar, orkar inte så mycket annat är så himla seg. Fick iallafall veta på VC att det var halsfluss...dvs en bakterie som spökat de senaste dagarna. Så inte så konstigt att jag varit så dålig! Men nu har jag iallafall fått penicillin och då brukar det vända väldigt snabbt, så det känns bra! Ser ett litet hopp om att kanske kunna åka till Sarah på fredag iallafall :-) Ikväll är de en massa bra på t!, halv åtta hos mig, efterlyst och kjelles smakresa i asien! Och jag känner mig på rätt bra humör nu iallafall. Hade fått svar från sbt att de bara var att skicka tillbaka skorna så fick jag pengarna tillbaka, så nu är jag inte sur på dom längre...haha :-D jaja! Ser ni bilden förresten, vet ni vad det är på bilden? Har helt glömt visa den. Men när vi var i Thailand och satt på en restaurang så fick victor se att man kunde beställa in.något som hette "chang-tower"....det var 3 eller 4 liter öl i en stor jävla pump som dom ställde fram på bordet....och det var stört billigt. Ni kan ju tänka er de tre grabbarna som var.med....macke, victor och tompa blev ju helt extas...hahah! Så vi beställde in denna stooora pump, så efter en stund.kom servitören bärandes på denna grej, haha! Så jäkla roligt :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0