Jag ♥ thailand



Åh får damp-ryck när jag kollar på dessa thailandsbilder....underbara jävla land. Fan vad jag saknar det!!!!!!!! Saknar starka maten, solen, gå i tunna kläder och bikinis, watermelon shake, singha, frukten, allt ballkong häng med pringles nötter öl grogg & breezer, alla snälla underbara thailändare, longtailbåtarna, kvällarna med shopping och prutning, poolhäng, frukostbuffén, alla paradisöar och till och med alla sop ställen som luktar SKIT. Ja, då kanske ni fattar hur mycket jag saknar de landet! Jävla underbara land jävel....♥

Har iallafall haft min vanliga tv-kväll. Har alltid de på måndagar. Fam Annorlunda, Maria Wern, Får vi följa med (♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥) och nu slö glor jag på Schulman show, men ska nog ge upp snart. Är trött som tusan! Hoppas ni har haft en bra måndag, puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0