Jobba nu!



Såhär ser jag ut idag, inviger min väska!

Skönt att känna sig lite gladare nu, imorse var jag nere som tusan. Men det är vi väl alla ibland. Har varit hos farmor & farfar, gått med Olle och varit ute och sprungit. Sen de sista timmarna nu har jag legat och slöat framför datorn. Lyssnat på musik och bara softat, jätte skönt! Har haft en Justin-dag, lyssnat på hans gamla plattor och känt mig helt taggad inför om han kommer till sverige i sommar som ryktet säger. Seriöst de lär bli ka0z den dagen biljetterna tills hans konsert släpps och dagen konserten är, men det kaoset tänker jag delta i tillsammans med Jessica. De kommer vara vi och 20 000 flickor födda 97 typ...men orka! Åhhh vad jag älskar den glädjen att få gå på live-spelning med någon man diggar. De måste vara en av de bästa känslorna som finns...på riktigt!

Nu ska jag åka och jobba ett par timmar, skojjigt! Sen får vi se om jag släpar med mig Marcus hem hit när jag slutat. Vilket fall som helst får ni ha en fin kväll, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0