Min dag!

Vet inte hur många gånger jag sagt att jag älskar vädret, men ni får höra de en gång te! Hade en skön morgon framför Bröderna lejonhjärta med lillebrorsan och sedan gick jag en sväng med favvo vovven i solen. Åt lite glass i solen och läste Frida tidning. Fick ångest över glass ätandet och gick en långpromenad med sånt tempo att de sved i skinkorna...7 km på lite mindre än 1 timme, ösigt! När jag kom tillbaka var jag slut i fötterna så jag la mig på studsmattan och skulle testa på att sola, men de va lite för blåsigt. Så jag satte på mig min onepiece och läste tidninar där ute istället, så himla skönt!

Nu har jag just ätit tacos-rester från igår, varför är resterna så stört goda dagen efter?? Eller de kanske bara är jag. Jaja, har iallafall bytt om och nu ska jag dra och jobba, börjar om 30 min så de är nog dags och dra nu. Där hade ni min dag, gissar på att eran med varit rätt fin. Puss på er ♥

just nu...orka bara ladda upp en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0