Spontan bio




Söta bilder på min facelook och mitt rosa läppstift, finigt!

Har ni haft en bra dag?? Det har jag iallafall. Drog ju och sov hos Marcus igår natt när jag slutat jobba. Sen imorse vart jag tvungen att sätta klockan för jag skulle ju till mina kusiner vid elva. Men jag och Marcus åt frukost med hans föräldrar och sen stack jag hem och bytte om och fixade frillan. Så drog vi till väderstad där de bor...! Olle skulle hänka på så han slapp va själv flera timmar. Så pappa, jag och Fredrik höll på att bryta ihop på denna feta tax som INTE kunde sitta still en halv minut. Han kravla över oss alla, flåsa, gnällde och var allmänt hyperaktiv. Var knappt så jag stod ut..haha! Åt mat och fikade och snackade skit. Sen gick hemfärden mycket bättre. Det var lite kul för när han fatta att vi skulle åka hem sprang han ut till bilen och ställde sig vid dörren, så farfar släppte in honom. Då la han sig över hela baksätet och liksom "this i my area" så han morrade som en idiot när pappa bar bort honom, haha sötis! Sen var han så lugn så och låg och myste i mitt knä, tjockishund!

Jaja, det blev en spontan bio ikväll med Macke, Fegge och Carl. Så jag ska faktiskt åka nu för Macke ringde mig precis! Tjobree ska vi se, stavas den så? haha! Har iallafall läst boken i skolan och den va skit bra. Så de blir nice! Nej nu måste jag sticka, ha en fin söndag kväll, puss ♥

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Åh jag älskar den första bilden, så himla vacker!! <3

2012-03-04 @ 19:50:21
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0