A beautiful day.




Waow vilken härlig dag vi har haft idag!
Titta bara på dessa två bilder ovanför. Strålande sol ♥ Hade egentligen inte tänkt fota till ny design och ta massa porträtt av mig själv i naturen, men det blev så iallafall! Så när jag kom in fixade jag till designen lite som jag har varit sugen på länge. Så nu blir jag kanske lite extra blogg-sugen :} Får se om jag kanske ändrar headern framöver, den blev inte exaaakt som jag ville. Men den är helt okej just nu!

Förövrigt...hängde med Marcus i början av dagen sedan skjutsade jag hem honom och när jag kom tillbaka gick jag ut direkt. Tog en skogspromenad med Ollsen och sen hämtade jag min kamera och gick ut i skogen igen! Så härligt. Blev fika hos farmor och farfar på eftermiddagen och sen gick ja hem och städade rummet. Så jorrå, jag har allt utnyttjat dagen må jag säga! Ikväll är pappa och jag ensamma hemma, så vi ska väl ha far och dotter mys vid teven om jag får gissa. Jag ska nog även ladda ner en film jag kan se innan sovdags. Kanske ska hämta Fredrik vid bussen inatt, så måste hålla mig vaken isf! Men ni får ha en fin fredagkväll, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0