Älskade vår






Lite våriga bilder från min promenad med Olle i solskenet förut. Vi gick upp på berget och jag var totalt genom svett när vi kom upp. Så himla skönt det är ute idag! Du är mera än välkommen kära vår :)

Nu ska jag snart byta om och göra mig iordning lite inför kvällens jobb pass. Har faktiskt ingen aning om vad det är som sker ikväll. Men det brukar inte bli allt för livat och ap sent på vardagar iallafall. Känns rätt bra eftersom jag redan är skit trött. Skulle lätt kunna lägga mig ner och somna. Men försöka undvika det för jag brukar bara bli tröttare och grinig när jag vaknar då, haha!

Jaja, hoppas ni haft det skönt i solen ni med. Vi hörs imorn igen, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0