New in




Blev alla tränings kläder jag var ute efter förutom en vindjacka, det ska jag införskaffa mig nästa månad. Hade inte råd nu. Löparbyxor, två tränings t-shirtar och en hoodie som jag kan ha på gymmet eller om jag är ute och springer...enbart för det liksom. Så nu känner jag mig riktigt inspirerad att komma igång! Få upp kondisen igen. Tror min huvudvärk kan bero på att jag tränar för lite!

Fick även med mig gele nagel kit. Så efter käket ska jag sätta mig och fixa naglarna. Har lovat Julia att hämta henne i stan ikväll. Hon kommer med tåg eller buss(?) från fjällen för att hon ska ha UF-mässa imorgon. Så ska väl sysselsätta mig fram till strax efter nio tiden. Sen plockar jag nog med mig Marcus påvägen hem från Åtvid. Så ni får ha en fin tisdag kväll, nu ska jag plocka ut diskmaskinen..pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0