14 maj 2012

God eftermiddag ♥

Har haft ryck på min mobil senaste dagarna för den vill inte ansluta till datorn när jag kopplar i den med USB:n. Oftast har jag färska bilder från dagen (tillexempel) i den eftersom den alltid är med överallt. Och sen när de inte funkar så får jag ta fram min kamera och posera lite eller ta kort på något annat och de är ju så jäkla jobbigt och då tappar jag lusten att blogga. Jag är nämligen sådär att jag hatar och inte publicera någon bild med inlägget. Tycker de ser så sjukt tråkigt ut! Bilderna är oftast anledningen till att jag dras till bloggar ovh läser och följer så då tänker jag att andra kanske är lite lika...och jag vill inte ha någon tråk blogg. MEN nu tror jag att jag fått mobilen att fungera i anslutningen till datorn, skit bra!!

Kom hem från Marcus nyss! Igår tittade vi på Crossroads...ni vet den där filmen med Brittan Spears!? Jag ÄLSKADE den när jag var liten. Tror jag sätt den 100 gånger...kunde inte tröttna! Men nu var de as länge sen så de fick bli en liten upp fräschare, hehe! Fortfarande bra, men kanske inte såååå bra som jag tyckte DÅ. Britney var iallafall sjukt ung, söt, fräsch och vältränad så jag dör! Asså vilken kropp hon hade där. Ursäkta mig nu, men om man jämför med dagens Britney...stor nedgång. Men de blir kanske så med de där världsstjärnorna? Iallafall ende av dom. Rihanna blir ju snyggare och snyggare för varje dag istället...

Men vi hörs lite senare, nu ska jag fixa till någon lätt lunch ♥


just a few minutes agooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0