21 maj 2012


Hej på er :) jag ligger ute i solen o har de skönt. Jobbar på att blineger till sommaren o jag måste säga att jag gör framsteg! Underbart skönt! Det är lite kaos runt omkring mig just nu, kommer nog berätta längre fram när jag själv ens vet hur saker o ting blir, men ni kommer fatta senare. Jag själv vet inte ens hur saker o ting ska bli, only time can tell. Så jag försöker kämpa på och vara stark. Men de har varit tufft senaste tiden. Springa omkring o le fast dagen började som ett kaos. Men jag berättar när jag själv har svar på alla frågor! Ska iallafall åka till Viktoria lite senare, hänga en stund, känner att jag behövert! Nu ska jag sola vidare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0