23 maj 2012


Hejsan! Ligger och solar...ovanligt ;) men det är så himla skönt! Marcus är här med så vi ligger på gräsmattan, så himla underbart! Livet känns lite bättre nu, är glad att jag har Marcus, mina nära vänner som Viktoria, Julia och Jessica, älskar dom så mycket!! Och dom gör så mycket genom att bara finnas! Älskade människor! Ikväll ska pappa, jag och några vänner på ifk-åff derbyt och de ska bli så jäkla kul!! Är as taggad. Första matchen för mig och säkert en av de ända jag kommer gå på...jobbar ju i stort sätt alltid när de är hemma match! Heja bruket!! :))) men jag tror jag lägger upp outfit och de sen, känner verkligen för o göra mig iordning idag :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0